"sweet child of mine"

 

De var dessa som spelade på Bygget sist, Basic Element! Just den här låten tycker jag är riktigt bra, men jag kan ju säga att Live så sög de! En juckande brud på sen och två killar som sjunger coverlåtar, eller vad det nu var..
Läskigt var det iaf..
Här kommer lite bilder 

ÅRE trippen
Fyra uttråkade tjejer i en volvo på väg mot Åre. Mycket musik  och mycket dans! Tack tack!!
men cidern i bilen....fyyyyyyyyyyy f-n!!
         


PERSONALFESTEN (japp, den helt utflippade..)
För mycket alkoholhaltiga drycker till en Odenslundare kan aldrig sluta bra..=P
Jag bekantade mig senare den natten lite närmare med Mr Toilet, en vän i natten hemma hos Pillan o Jocke =P

    
    
    
     




Min 25 årsdag
Tack alla för alla era besök, hälsningar och superfina presenter!!
    

   <----------Mina nya brillor!
(Lellis o Zeke e då bra lika, båda tittar bort =P)


nu ska jag busa järnet med min älskade Casper innan vi ska laga lite lunch, för sen kommer vår fina Nina och då blir det en promenix..=))

Kommentarer
Postat av: Nickeboy

"Sweet girl of mine" Din blogg är nästan lika cool som jag nu, går ju inte o förklara med ord hur cool den är! puss på dig

2009-03-02 @ 12:17:52
Postat av: S

Du e bra snygg! =)

2009-03-02 @ 14:03:32
Postat av: Lilla N ( Nej inte nicklas )

Hej här kommer den...bra blogg..allt bara bra...för lite kort på mig dock..inte ett kort på senaste månaden..jag då..i åre..jag på din 25 års dag ?? var är dom korten...jaja..man vet ju vart man har dig iaf...Hahah:))

2009-03-03 @ 18:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0