Ursäkta avbrottet, jag bygger om...

sorry för min kassa uppdatering på min "seriösa" blogg..
ska väl ta mig i kragen o lägga upp lite bilder från den roliga danskvällen i Hoting city samt alla bilder från min roliga nyår i Åre..

mycket händer i livet även nu. Men denna gången mår jag bra! Vilket min fina son även verkar göra!=) Det viktigaste! No mather what!
Har lagt alla åsikter på hyllan nu, orkar faktiskt inte ens bry mig om va alla tycker o tänker längre. Jag vet vad som är bra för mig o de som känner mig allra mest vet även att jag aldrig skulle låta casper må dåligt eller komma i andra rummet.
Sen kan man faktiskt inte planera livet i minsta detalj. Jag kanske trodde det förut, men det funkar inte så.
Jag hade till att börja med tänkt att leva som en lycklig singel och inte dra in någon ny människa i mitt struliga liv. Men plötsligt stod han bara där, och då fanns det inte så mycket mer att göra än att falla handlöst..;)
Tråkigt om någon skulle ta o dömma mig för att jag även är männsklig och inte kan styra mina känslor..men inget som jag tänker be om ursäkt för iaf!

Linda , citytjej om några veckor ;)

Kommentarer
Postat av: M

Varu vaken halv 3 i natt....åh herregud =)

2009-01-12 @ 09:41:56
Postat av: Anonym

Låter härligt o vettigt...

Livet ska vara så...det går inte bara rakt fram, aldrig!



Ta hand om dig o din prins!

2009-01-13 @ 14:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0