Min karaktär har varit kass den här veckan!

Hade mattelektion i onsdagskväll sist...sen har jag bara jobbat o tyvärr har matten blivit liggandes. Besviken på mig själv, men nu har jag lovat mig själv att på måndag måste jag ta tag i den igen.
Är mer övertygand än någonsin att det här är det jag vill göra. Det enda som kommer att kännas tungt är att man kommer att leva som en fattig student, men självklart ska ju syftet tillföra att jag tjänar mer än vad jag gör nu =P


Håller på att packa lite smått ur lägenheten oxå. Tänk att varje gång glömmer man bort hur mycket saker man egentligen har...Suck!

Idag blir det en riktig mys dag! Frukost vid sängen med Bollibompa på tvn. Sen en sväng på stan med inplanerad go fika med lite goa vänner!
Middag hos syrran (som alltid är gott) och Casper får leka med Alex.
Sen ska syrran o jag mysa med Mamma Mia på DvD...

kan det bli bättre? =)

Håller även tummarna för Mellen på tentan!

Trevlig helg

Kommentarer
Postat av: M

Tack =)

2009-01-24 @ 16:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0