Me och gänget på miami inc är lixom så HÄR tajta

yes! vi lyckades, mellen o jag. Vi lyckas nog med allt, även när vi inte gör det =P
men just idag fick vi till det rejält..
trots boknings stopp o allt så kunde moa klämma in oss båda. Mellen nu på torsdag redan o jag den 17!

Har haft en rolig dag med Mellen idag. Först till moas för att hoppas på en tid innan sommaren(men blev bättre än så) sen en bil tur på Mekonomen, sen skolan (där hon fick hänga med mig under matte lektionen..haha) sen stan..nice..thank u!

Igår blev det lite föda från Max med Casper o Petter innan de skulle till ström. det var trevligt!
Isf ska jag inte äta skräpmat, men men..

ikväll är det packning som gäller för hela slanten..inte så kul kanske men måste ju..

sen en liten hälsning till alla som finns där ute, ni vet vilka ni är. Jag tänker på er med mina tankar, jag saknar er med mitt hjärta och jag längtar efter er med min själ!!

oj glömde ju..Nina sticker till Brasilien idag, hon är fan den coolaste jag vet!!


Kommentarer
Postat av: Matti

Grattis på födelsedagen!!!

2009-02-02 @ 09:02:25
Postat av: Linda

Tack så mycket Matti!! =)

2009-02-02 @ 09:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0