J-vla grubblande hit och dit,,

Fasen va skit att vissa dagar ska vara så sjukt bra och vissa alldelens åt pipsvängen..

Hade igår en riktigt bra dag. Hängde på Campus, gjorde min matte och allting flöt på riktigt bra.
Kände mig levande och det var riktigt kul att komma ifrån det dagliga livet med jobb jobb jobb..

Ett litet samtal mitt på dagen fick mig redan då att bli upprörd. Kände att man blivit lite lurad men förhoppningsvis så löser det sig. Kan väl tillägga att jag numera är med i HYRESGÄSTFÖRENINGEN...=)

Sen på kvällen blev det hockey med Mellen.. Saker som inte blev som det blev, men vi fick iaf skratta under nästan 3 perioder. Riktigt kul. Sen bar det iväg att hämta Nina, åkte till Max o satt där o hängde ett bra tag=)
Mycket skratt även där...
VI hade även ett gruppsamtal med vår efterlängtade Sofia, som vi saknar, krya på dig vännen!!

Bar iväg till Pillan och lämnade tillbaka hennes kort, tack vännen för lånet =)

Dagen var väl egenligen kanon rakt igenom men det vissa inte verkar fatta är att jag  är Jag, Linda den som tar på sig alla världens jävla problem. Linda som vill att alla ska må så förbannat bra, alla utom hennen själv.
Vet att Ni inte menar något illa egenligen, men jag orkar inte med en massa negativa snack om personer som jag verkligen älskar och som för min del stöttar mig. Har ni ett sånt stort problem så ta det med dom och INTE med Mig, pallar inte med sånt här just nu. Jag kanske har varit svag (men egenligen är så stark) men nu säger jag STOPP
Jag säger som min vän Marcin, "Locket på". Och så är det nu.
Jag kör mitt race, vet vad jag vill och tänker inte låta andra köra över mig..

Som tur var har jag världens finaste syster som jag hade ett behövande samtal med,
men även den värmande handen och underbara pussarna och samtalen med N betydde så mycket!

Tack alla mina fina vänner som alltid har funnits där för mig!
Nya som gamla! Vad folk än säger så är Ni så betydande för mig, För om man hård drar det hela så är det ju ni som alltid har funnits där för mig och vetat om allt..

Kommentarer
Postat av: Janne

Tack för den ,lillasyster

2009-01-15 @ 15:35:28
Postat av: Sara

Linda, du är snygg, snäll och smart! Jag vet att du innerst inne vet vad som är bäst för dig, för dig och bara för dig, gå åt det hållet!



En mamma som inte är glad och nöjd med sig själv är ingen bra mamma. Du förtjänar att vara lycklig och Casper förtjänar en glad mamma! Följ den inre rösten!!!



Igår såg du väldigt sprudlande och glad ut. Den energin smittar av sig! :-)



Många kramar!

2009-01-15 @ 16:07:38
URL: http://saraborg.blogspot.com
Postat av: Linda

Janne: Love u brorsan, no mather what =)





Sara: Tack för ditt fina, värmande inlägg! kul att se dig igår, lika fin som alltid!! Många kramar!

2009-01-15 @ 16:56:24
Postat av: Sara

ler

2009-01-16 @ 13:18:07
URL: http://saraborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0