Aha!

Pratade även med Mellen om det, att något var fel på mitt humör..aha..Meeeennnnsss.
poletten föll ju ner..den e ju så pass oregelbunden nuförtiden så man vet ju aldrig när den har tänkt att komma..
men det förklarar mitt hetsiga humör, mina söndergråtna ögon o svängiga humör..men förhoppningsvis är den väl över om några dagar..håll ut mina nära o kära!

Imorgon kommer mina älskade efterlängtade Casper hem igen..åh vad jag längtar..många kvällar med gråt dom här dagarna när jag tänkt på hur tomt det är på 40kvm när man inte hör hans fötter springa omkring..
i veckan har jag tänkt att överraska honom med pannkakor, blåbärssylt, glass o grädde..det tror jag han kommer att bli glad över =)
Längtar tills man fått sitt "Nya" hem oxå. Casper ska få ett helt eget rum! ska bli så kul att göra iordning där!

Igår var Nina o Mellen här o vi spelade alla Gitarr Hero. Kul att hänga med tjejerna..

Niklas var chaufför och spelade istället lite Fifa med sina pluggpolare.

Ikväll var jag med Niklas och Mellen på bio. Såg Benjamin Button otroliga liv..

En film som jag blev helt kär i..
Måste ses!
Jag grät som en bebis på slutet (tror dock att jag var den enda som gjorde det)
Men det kan ju bero på en kombination av min saknad till casper + min pms vecka..haha

Skulle egentligen åkt till Marcin direkt efter o hängt på förfest, men det dök upp lite grejer som gjorde att jag var tvungen att åka hem. Niklas var dock laddad att gå ut, men nu sover han ju redan..hmm...=)
Så nu funderar jag på om jag ska äta en semla eller plugga lite matte.. Jag tycker verkligen att matten är jätte kul (när jag förstår den)
Så jag hoppas jag klarar mig ur det här nu så jag tar mig in på högskolan nu till hösten! =)

out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0