Tisdags bestyr

Japp nu sitter den där den sitter!! ;)

Efter ca 2 timmar på mans ruin, är jag nu klar...blev 2 st blommor, en knopp och den latinska texten ..såå  nöjd!! sitter redan o pillar bort lite av plasten för att få se en glutta av resultatet..hihi..
hade tur att mellen kunde hänga med och passa lilleman medan jag satt blek och försökte se cool ut i tatuerings stolen..haha..
tack även mellen, nina o sofia för min födelsedags present..ni sitter nu på mina axel/rygg..=)
Bilder kommer så fort plasten är borta!

Har även besök av lellis o zekemannen idag..de ska äta middag här och mysa med oss in på kvällen..
niklas ska ha kill kväll och hänga hemma hos marcin.

det är även fint väder idag, men kallt så in i bomben..när ska det få bli vår?=)


Kram hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0