Dålig karaktär..

Ja, jag är tillbaka! Så länge kunde jag hålla mig borta från bloggandet..vilken drog...haha..nerå, men lite uppdaterande i min vardag tycker jag att ni kan få iaf..

Sitter just nu på bussen för att hämta min fina Casper.
Söta Niklas skjutsade ner mig, fastän han säkert gärna hade sovit lite längre..=)

Kan väl skriva lite om hur löjlig o skämmig jag är oxå..skyller allt på 11 septemeber, det var då allt började..
Var jag än befinner mig och det är utländska män (ja ni vet såna med svarta kläder, stora skägg, hel putsade lack skor, mössa på huvudet etc..)får jag smått panik! ja jag vet att det låter fånigt säkert..men tyvärr är det så.
Just nu sitter det en sådan man nästan bredvid mig. Han har en stor svart porfölj med sig oxå såklart (i mina ögon en bomb såklart)
Kan det bli bättre? En resa för Linda där hon kommer att ha dödsångest hela resan..oki lite överdrivet är det väl..varför ska en självmordsbombare vilja spränga just 63:ans buss?! men ändå..

Säkert därför jag var tvungen att uppta mitt bloggande igen, för att skriva ett hej till omvärlden innan man flyger i luften.. =P

Diskuterade just om bloggandet igår, och vi är nog överens om att hela grejen är egenligen inte bra. Människor skriver saker som kan uppfattas "fel" av vissa och så blir det missförstånd och så rullar det på. Folk blir sura, vänner kanske försvinner m.m.

Men som sagt jag hoppas att ni alla där ute som är mina vänner vet vad jag tycker om er! Me like u! Hoppas ni vet om det utan att jag måste visa det hela tiden...

tack mellen för filmerna föresten!=)

Kommentarer
Postat av: Nini

Var ska du flyga i dag darling ?? beratta..nyfiken :)) Saknar er massa! Krmais

2009-02-15 @ 13:41:08
Postat av: Mellen

Tror Nina uppfattade det där med att flyga lite fel =) Eller så skoja hon bara! =) Hälsa söt Casper!!!!

2009-02-15 @ 17:31:55
Postat av: nini

oj haha laste lite snabbt tror jag :D

2009-02-16 @ 12:29:38
Postat av: Anna

Haha, du är så rolig!! Fast jag känner igen scenariot:P Var roligt att prata en stund igår, även fast det blev en kortis. Hoppas vi kan ses snart igen mina fina:) Hälsa Niklas från mig. Stor Kram

2009-02-17 @ 10:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0