dags för uppdatering.?

Börjar med att säga godmorgon denna lördag...har sovit  gott med casper bredvid..=) Idag åker han hem med Petter. En ny vecka utan lillen =(

Har hunnit fyllt år. Blev så otroligt upppvaktad med fina ord, fina presenter och en massa besök! Så glad så glad!!
Är så glad över alla fina människor som finns runt en!!

Är nu "hemmastadd" i den nya lägenheten oxå , bilder på den kommer så fort det är riktigt klart som jag lovat (yurika t ex ;) jag lovar gumman att de kommer!! =)
Trivs så bra i den! men jag har fått för mig att det är korsdrag eller nått i den eftersom man hela tiden är jätteförkyld..?

har även tänkt lägga upp bilder från personalfesten (den utflippade personalfesten) Jag drack typ en liter vin och kan ju säga att fan va skit jag mådde den natten. var som att åka karusell runt runt runt..vilket även resulterade i att hela middag/kvällsmålet var tvunget att komma upp..

Skolan går sådär, fattar nog matten rätt ok, men börjar bli ont om tid så nu måste jag nog lägga på ett kol!

Ska försöka göra stan idag oxå. Sticker till Åre (love it) ikväll och ska gå på Bygget. Var något uppträdande där..

Måste bli bättre på att uppdatera så att ni mina kära i detta avlånga land vet vad som händer i mitt kaotiska liv...=P

Trevlig Lördag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0