Dopparedagen..Julafton alltså

Oj vad man inte är barn längre kände jag idag, julen är inte som när man var liten..nervositeten när tomten skulle komma m.m
Men däremot kul att se Casper vara nervös o sprättig i kroppen redan kvällen innan...=)

mysigt att ändå träffas, men ändå..julen för med sig en massa konstiga känslor oxå..
     
    
 

några av korten är lite "test" bilder, vi upptäckte en massa bubblor, enligt mig "orber",ljusfenomen..
ville väl i min fantasi tro att det var farmor eller mormor som fanns med oss under julen..
jag som tror på det mesta måste ju även tro på detta..=)

God Jul på er alla!
mer bilder kommer nog i morgon när jag e tillbaka i stan..

Kommentarer
Postat av: M

När ska d bli fler inlägg här då??? Måste man vänta tills d har blivit ett nytt år ;)

2009-01-02 @ 23:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0