Dan före dopparedán

Fick sovmorgon i morse, så najs..har kommit fram till att jag måste köpa en större säng..

har gjort den dagliga rutinen med att åka med mamma o handla..har även kollat lite på  nya bilar, känner att jag kan gott ha en liten billigare bil.
men de fanns inga inne..

har åkt bob med casper men jag tyckte det gick så fort att jag slängde av mig i farten..haha..oj vad tragiskt..=p
casper stackarn flög som en vante rakt ner i snön..han tyckte inte att mamma var något rolig att åka med..haha..fullt förståligt..=)

    
   

tagit lite bilder med min nya underbara kamera..vädret var så vackert idag...det liksom sprätter i hela kroppen..hade önskat att en speciell person var här och kunde uppleva det med mig..=)

uppdatering på julen kommer snart..

02 Mariah Carey All I Want For Christmas Is You - MARIAH CAREY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0